loading...
بهترین ها برای تو | Best 4 You
مدیریت سایت بازدید : 103 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)


مسی با زدن دو گل در مقابل بتیس تعداد گل‌هایش فصل گذشته را به 86 گل رساند و رکورد گرد مولر را شکست

لیونل مسی، با زدن دو گل در نیم ساعت اول بازی بتیس و بارسلونا، تعداد گل‌هایش در یک سال را به ۸۶ رساند و رکورد چهل ساله گرد مولر، مهاجم سابق تیم ملی آلمان غربی و بایرن مونیخ را شکست.

او رکورد گرد مولر با ۸۵ گل که در سال ۱۹۷۲ ثبت شده بود را شکست. این شامل گل هایی برای باشگاه و تیم ملی می شود.

مهاجم تیم ملی آرژانتین با زدن دو گل در بازی تیمش، بارسلونا، در مقابل بتیس به این رکورد دست یافت.

مسی در دقیقه ۳۵ بازی روی پاس به عقب اینیستا با ضربه‌ای دقیق دروازه میهمان را باز کرد و رکورد گرد مولر را شکست.

مهاجم آرژانتینی بارسلونا علاوه بر شکست رکورد گلزنی در یک سال، رکورد گلزنی تاریخ باشگاه بارسلونا را پیش از این شکسته بود.

همچنین او در بازی با بایر لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا توانست پنج گل به ثمر برساند و به اولین بازیکنی بدل شود که توانسته در یک بازی این رقابت‌ها ۵ گل زده است.

این مهاجم ۲۵ ساله، ۴۶ گل در لالیگا، ۱۴ گل در لیگ قهرمانان اروپا، سه گل در سوپر لیگ اسپانیا، دو گل در جام حذفی اسپانیا، دو گل در جام جهانی و یگ گل در سوپر جام اروپا در طول فصل ۱۲-۲۰۱۱ به ثمر رسانده است.

لیونل مسی فصل ۲۰۱۲ را با زدن دو گل به اوساسونا در رقابت‌های جام حذفی، آغاز کرد و به طور معمول در هر بازی دو یا سه گل در طول فصل گذشته برای بارسلونا و تیم ملی آرژانتین به ثمر رسانده است.

گرد مولر در ۳۴ بازی برای بایرن مونیخ، ۴۲ گل برای این تیم به ثمر رساند، گل‌های این بازیکن به بایرن مونیخ کمک کرد که در فصل ۷۲-۱۹۷۱ بوندس لیگا به قهرمانی دست پیدا کند.

او در مجموع در فصل ۷۲-۱۹۷۱، ۸۵ بار دروازه حریفان را باز کرد و برای چهل سال رکورد گلزنی در یک فصل را در اختیار داشت.

مدیریت سایت بازدید : 216 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد

password پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 9.0.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 9.0.2 لینک دانلود – 22.8 مگابایت | لینک کمکی

مدیریت سایت بازدید : 168 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد

password دانلود بازی Angry Birds Space Premium 1.2.2   اندرویدرمز فایل : www.ariandownload.ir

download دانلود بازی Angry Birds Space Premium 1.2.2   اندروید لینک دانلود – ۵ مگابایت

مدیریت سایت بازدید : 203 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player:
- ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
- پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3
- افزایش کارایی
- و ...

password مجموعه 51 آیکون از شبکه های اجتماعی با عنوان Wooden Iconsپسورد فایل: WWW.p30download.com

download مجموعه 51 آیکون از شبکه های اجتماعی با عنوان Wooden Icons دانلود نسخه مخصوص اینترنت اکسپلورر - 9.3 مگابایت | لینک کمکی

download مجموعه 51 آیکون از شبکه های اجتماعی با عنوان Wooden Icons دانلود نسخه مخصوص دیگر مرورگر ها (فایرفاکس، اپرا، کروم و ...) - 9.9 مگابایت | لینک کمکی

مدیریت سایت بازدید : 183 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت آریان دانلود به صورت رایگان دریافت نمایید.

password نگارش جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 14.0.1رمز فایل: www.downloadha.com

download نگارش جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 14.0.1 لینک دانلود – 16 مگابایت | لینک کمکی

مدیریت سایت بازدید : 216 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

KMPlayer نرم افزار رایگان، محبوب و قدرتمند پخش مالتی مدیا می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia QuickTime و… امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نسخه در وبسایت های دیگر به ندرت یافت می شود .



ما مفتخریم که این نسخه از نرم افزار را زودتر از بسیاری از سایت های دانلود دیگر برای کاربران عزیز سایتمان قرار داده ایم.



download مشاهده فایل های فلش توسط Adobe Flash Player 11.3.300.257 Final لینک دانلود

password مشاهده فایل های فلش توسط Adobe Flash Player 11.3.300.257 Finalپسورد فایل: www.ariandownload.ir

مدیریت سایت بازدید : 163 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود

password دانلود بازی Angry Birds Space Premium 1.2.2   اندرویدرمز فایل : www.ariandownload.ir

download دانلود بازی Angry Birds Space Premium 1.2.2   اندروید لینک دانلود – ۱۷ مگابایت

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    ما در مکان های دیگر

    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 511
  • بازدید سال : 3,411
  • بازدید کلی : 23,357
  • جدید ترین نرم افزار های کاربردی


    68122487411144596127.png 
     
    45771434818066513086.png

    71924365838198922160.png

    64674997518880599126.png

    63006136979289782288.png

    97870032244009742909.png

    45346440161789905159.png